It was a great, high-level fight worthy of a UFC title match
be moved
saw something of value
I can beat these two
I'm the strongest in the world
If anyone can send me to UFC, please contact me.
#NocheUFC
#AndStill
@AlexaGrasso
@BulletValentina
#中井りん
#RinNakai
#womensflyweight
#physicalqueen
#physicaltraining
#crosstraining
#iridiumsportsagency
#mixedmartialarts
#mma
#deepjewelschampion
#femalemmafighter
UFCタイトルマッチに相応しい、レベルの高い、素晴らしい良い試合だった
感動した
価値の高い、素晴らしいものを見た
私はこの2人に勝てるでしょう
私は世界で1番強いです
私をUFCに送って下さい、私をUFCに送れる人が居たら連絡下さい
#UFC
#中井りん
#アレクサグラッソ
#ヴァレンティーノシェフチェンコ
#女子フライ級
#MMA